Berte prosím na vedomie rôzne typy diskových šróbou :
Diskové šróby jednodielne Jednodielne diskové šróby ponúkame so 60° kuželom, plochým alebo guľovým sedlom, rádiusom 12mm, 13mm, a 14mm.
Diskové šróby dvojdielne Dvojdielne diskové šróby ponúkame so 60° kuželom, plochým alebo guľovým sedlom, rádiusom 12mm, 13mm, a 14mm. Pozor! Ak sú od výrobcu vozidiel príp.diskov používané dvojdielne šróby , je potrebné tieto nahradiť dvojdielnymi.
Štifty, obojstranné závitové štifty Štifty vieme dodať v rôznych vyrubovaných priemeroch, dĺžkach a závitoch. Smerodajný je originálny priemer vyrubovania, počet zubov nie je až taký podstatný. Montáž by mala byť vykonaná odborne. Obojstranné závitové štifty slúžia na prestavbu upevnenia diskov z diskových šróbov na matice.
Diskové matice Diskové matice ponúkame jedno alebo dvojdielne so 60° kuželom, plochým alebo guľovým sedlom, rádiusom 12mm, 13mm a 14mm.
Zmena rozteče Diskové šróby a matice na zmenu rozteče v podstate vyhovujú dvojdielnym diskovým šróbom. Kvôli pohyblivému sedlu môže byť rozdiel adaptovaný medzi roztečov diskov a roztečov vozidla do 2,5mm. (napr. s 110/5 na 112/5).
Ibolt šróby Dvojdielne diskové šróby s vnútorným šesťhranom ponúkame so 60° kuželom, plochým alebo guľovým sedlom, rádiusom 12mm, 13mm, a 14mm.
Pozor! Ak sú od výrobcu vozidiel príp.diskov používané dvojdielne šróby , je potrebné tieto nahradiť dvojdielnymi.
Ibolt zmena rozteče Ibolt šróby na zmenu rozteče vyhovujú všeobecne normálnym šróbom k zmene rozteči. K nasadeniu kužeľového alebo guľového sedla môže byť diferencia medzi roztečou disku a roztečou vozidla až do 2,5mm adaptovaná. (napr. z110/5 na 112/5).
Adaptačné misky Adaptačné misky s kužeľovým/guľovým sedlom sa používajú, ked už zvyčajný šrób nie je dostupný v požadovanej kombinácii. Takto sa môže adaptovať diskový šrób s kužeľovým na guľové sedlo a naopak. Často je používaná adaptácia s guľovým rádiusom s 12mm na 14mm k upevneniu Porche kolies na vozidlá iných výrobcov. Pri používaní adaptačnej misky sa redukuje pri kužeľovom sedle na guľové nakrúcacia hľbka o ca. 2mm a z guľového na kužeľovél o ca.7mm. Prosím dodržujte to pri výbere dľžky šróbou!
Závit - Kužeľové sedlo - Dĺžka drieku Pri nahlásení závitu sa myslí závit dotičný s vozidlovou skupinou. Závitový priemer a stúpanie /napr. M12X1,5/ je zodpovedajúci hlavný údaj. Rozhodujúce je tiež, či kolesá sú sériovo upevnené so šróbami alebo maticami. RD sa označuje priemer zhrubovania štiftu s týmito údajmi si môžete v katalógu vybrať dlhšie štifty rovnakého závitu. S kužeľovým príp. guľovým sedlom sa myslí sedlo diskového šróbu alebo matice. Výrobcovia automobilov používajú rôzne tvary. Konkrétne ide o 60° kužeľové sedlo alebo guľové sedlo /polguľový tvar/ v rádiusoch 12mm, 13mm alebo 14mm ako aj ploché sedlo. Pod dĺžkou drieku sa rozumie miera začiatku závitu od koniec šróba a sedlo šróba. Prosím skontrolujte si vždy pred objednávkou , ktorý typ diskových šróbov/matíc potrebujete.
Šróby guľové sedlo Čoraz častejšie sa objavujú na trhu upevňovacie diely v nedostatočnej kvality. Šróby, ktoré nezodpovedajú sériovému sedlu, majú vysoký nebezpečný potenciál. Napríklad nemôže šrób s guľovým sedlom a rádiusom R12 garantovať pevný spoj so sedlom rádiusa R14. Je tu najvyžšie nebezpečenstvo povolenia spoja. Odmietnite používať diskové šróby, ktoré nie sú špecifikované. V naších podkladoch môžete vždy rozpoznať relevantné dáta. Bez upresnenia údajov o vozidle a diskoch Vám nemôžeme a nechceme žiadne šróby doporučiť. To slúži výnimočne k bezpečnosti Vašich zákazníkov. Preto prosím pochopte naše otázky. |